O firmie

Forum Edukacyjne Centrum Zamówień Publicznych sp. z o.o. jest firmą, która od 2000 roku (po wydzieleniu z  Centrum Zamówień Publicznych sp. z o.o.  - firmy działającej na rynku doradczym od 1997 r.) specjalizuje się w organizacji szkoleń, seminariów oraz konferencji branżowych o tematyce zamówień publicznych.

OFERUJEMY:

  • szeroki zakres tematyki szkoleniowej z dziedziny zamówień publicznych i dziedzin pokrewnych;
  • wypracowane, na podstawie naszych doświadczeń i analizy Państwa potrzeb, autorskie moduły tematyczne, z których elastycznie budujemy programy szkoleń;
  • szkolenia otwarte dla wszystkich chętnych uczestników i dedykowane szkolenia „szyte na miarę”;

GWARANTUJEMY:

  • nowoczesne i innowacyjne podejście do realizowanych szkoleń;
  • programy szkoleniowe wyposażające uczestników w potrzebną wiedzę i praktyczne umiejętności;
  • wykładowców dysponujących rozległą wiedzą i doświadczeniem z dziedziny zamówień publicznych, a także znających metody organizowania i realizacji zakupów na rynku komercyjnym;
  • sprawną i elastyczną organizację dowolnie złożonych projektów szkoleniowych;
  • szeroką bazę narzędzi ułatwiających prowadzenie procesów szkoleniowych (arkusze rekrutacyjne, pre- i post-testy, systemy raportujące, systemy do prowadzenia ewaluacji);
  • wysoki standard obiektów szkoleniowych.

 

Na Państwa pytania odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-17.00

tel.: 022 832 39 51 
e-mail: forum@czp.com.pl